söndag 30 september 2012

Helgen som gått!

Nu är det söndag igen och jag är helt slut efter veckan som gått. Blir definitivt en tidig kväll ikväll! :)

I fredags så var jag och åt pizza tillsammans med Emma, Aya och Hafa. Sjukt gott!! :D Sedan gick vi lite och hamnade på ett frozen yoghurt ställe.. även det sjukt gott! ^^ Detta var ju på kvällen, och alla va sjukt trötta efter jobbet, så det blev inget sen kväll.. :)

I lördags var det full rulle! Zumba 08.00! 10.00 åkte vi till ett köpcenter (typ) och shoppade loss lite. Dock har jag inga bilder på detta.. men jag köpte ett par nya byxor, en jacka och ett 10-pack med extremt färglada strumpor! Sedan for vi till en park, där en tjej som Hafa kände hade en "farväl-bbq" :) Var väldigt roligt, även om det blev ganska kallt på kvällen och tröttheten började kicka in efter den tidiga morgonen... Kvällen avslutades hemma hos mig med en film! :D

Idag har jag inte gjort något vettigt alls känns det som! Vaknat, ätit frukost, sett till att Bea och hennes kompis fått mat, kört hem kompis, lagat middag... och suttit vid datorn... såååå inspirerad jag känt mig idag!! :P Lägger även in ett kort på grannens katt Elsa som kommer och hälsar på lite då och då, hon är det närmaste husdjur jag kommer här :P










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar