onsdag 12 september 2012

Sååå stolt!!

Haha eller något i den stilen... :P

Idag vaknade jag och insåg att "yeay! jag är förkyl!"  Bleh!! Men.. jobbet har jag juh ändå. Upp och fixa matlådor och sedan köra Bea till skolan. Sedan åkte jag hem, småfixade lite och sen somnade jag igen! Guuud va skönt det är att sova ibland!

Men iaf, anledningen till min fina titel på det här inlägget kom på eftermiddagen. Jag åkte till SF och hämtade Sammy och körde honom till simningen, HELT SJÄLV!! :D sååå stolt! ^^ Sjukt nervöst att köra inne i SF, men det är samtidigt väldigt enkelt då det i princip varenda korsning är trafikljus. :D

Men iaf, jag är stolt över mig själv och jag hoppas att jag kan ha mitt kalifornska körkort inom en månad eller så! :)

Inga roliga bilder idag häller tyvärr! :) Får väl se om det händer något spännande imorgon som jag kan ta kort på... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar