söndag 9 september 2012

Solano Stroll

Idag sov jag till 9!! ooohh, sjukt länge!! :P

Sedan tog jag bilen till norra Berkeley, och sedan buss vidare ytterligare lite norrut. :) Mitt mål: Solano Stroll. En festival typ. Fast det var mycket som en marknad (en RIKTIG marknad) är hemma. Hela gatan var full av människor med saker på båda sidor av vägen. Utan stress tog det oss 2h att gå ner för gatan, och ca 1h tillbaka :)

Träffade Emma och några andra Au Pairer där (jag och namn...*suck*). Sedan kom iaf Hafa (Rafaela) och gjorde oss sällskap också. :)

Har även beställt tid för mitt skriftliga körkortstest.. bleh, behöva ta körkort två gånger... Men nu är det iaf inte många dagar kvar till min födelsedag!! :D



 Mycke folk!!
 Gruppen som jag gick med :)
Jag solbränd? Neeee, tror inte på dig!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar