söndag 9 september 2012

San Francisco igen!

oopps... insåg att jag varit lite dålig på att lägga upp bilder och skriva här.. så idag kommer två inlägg! :P

Igår (lördags) var jag, Emma och Ayano i San Francisco! Såååå sjukt roligt vi hade! Mycket roligare än helgen innan! Tog sjukt mycket bilder, några av Emmas finns på facebook redan. :)

På kvällen gick vi ett gäng på 7 pers och åt pizza. Sjukt vilka pizzabitar!! Vi va 7 pers, beställde 3 pizzor,  blev över! :P



Lombard Street. Rolig gata! ^^

 Choklad affär
 En bättre bild på Alcatraz!
 Vi åt lunch på Johnny Rockets










 Vill påpeka att det där är en "normal stor" tallrik.. Biten var gigantisk!! Jag åt inte hela...
 Jag och namn.. ska se om jag kan lyckas med detta...
Fr.v. Hafa (Rafaela, Brazilien), Tobias (svensk), Emma (svensk), Ayano (japansk), Juliana (??) och Lesley (syd afrika)..
Woho! tror jag fick alla namnen rätt.. :P


2 kommentarer:

  1. Fan va underbart allt ser ut, vill oxå åka dit! Känner ett brutalt behov av den där tårtbiten lr vad det nu va, den ser gudomlig ut! Kramar Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va från Cheasecake factory :D asgod!! :D Fast man behöver motionera och äta sallad i två veckor efter den!! xD

      Radera