söndag 2 september 2012

Poolparty!

Idag blev jag medbjuden till en Poolparty med min familj! Och det var på en vingård! (dock så drack vi inget vin...) Det var jättefint där! Kommer massor av bilder sen. Alla människor är så sjukt trevliga här! De pratar med mig och ger mig massor med tips på saker jag kan göra när jag är här! :)

Sen ikväll träffade jag Rafaela, som jag lärde känna i New Jersey. Vi åt lite frozen Yogurt och sen satte vi oss på ett fik och bara snackade. Det var lite läskigt att köra nere i centrala Berkeley när det var mörkt ute, men det gick väldigt bra.

Vingård på väg till partyt
 Första grinden vi passerade..
 Slingrig väg :)



 Andra grinden vi åkte igenom
Utsikten från huset
 Där partyt va :D
 Min utsikt...
 ...från den här platsen :D
 En termometer med celsius!!! (för övrigt va de 32 grader...)
Sedan blev det en hederlig amerikansk cupcake!! :D

 Tror dock att jag gick vilse.. hur hamnade jag i Alvesta?!?!
 Rafaela äter sin frozen Yogurt :)
 Och jag äter min.. och insåg att jag blivit lite bränd i ansiktet idag! :P
Omnomnom!! :D

4 kommentarer: