lördag 15 september 2012

Min födelsedag!

Jaha, nu var det nog dags att uppdatera här igen! :) Det har ju varit min födelsedag! :D

Hade en jättebra dag som började med (om man räknar bort jobbet) att jag åkte till en affär och handlade saker till tacos! Emma, Hafa och Aya skulle komma hem till mig på kvällen och fira! Det roliga var att jag va helt chockad flera gånger när jag va i affären.. Först, så har de typ sprinklers över grönssakerna, som sprutar vatten lite då och då för att hålla dem fräscha längre! Fatta chocken när jag skulle ta en gurka och hela handen blev blöt! :P

Sedan när jag kom lite längre in i affären, maaaaaaassor med sprit! 2 gångar med bara alkohol! o.O Det kändes inte helt rätt att det va i en vanlig affär.. men det är väl bara att vänja sig antar jag...

Och det tredje och sista var när jag var i kassan. Då var det en kvinna som packade ner mina saker i påsar, och sen (eftersom det var 5st, små påsar), frågade hon om jag ville ha hjälp till bilen! Visst, det var säkert hennes jobb.. men jag blev så glad! Hon log och var jättetrevlig! :D


Sedan var de lite mer jobb.. och så blev jag firad av familjen! :D  Fick en chokladtårta!! :D Omnomnom!!

På kvällen kom mina gäster, och vi gjorde tacos! Mycket skitsnack och skratt och jag fick världens bästa presenter! :D Ett Cal-linne och ett presentkort på Ben & Jerry's på $10!! :D Ännu mera omnomnom!!

Sååå... nu kommer det bilder!

Vid grönsakerna :P

 Sprit, någon som vill ha lite sprit?! :P
 Hittade Mtn Dew (Mountain Dew), inte alls så äckligt dyrt som det är i Sverige! :D
 Min fina bukett som jag fick från Bea! :D

 Bea kommer med min tårta och sjunger för mig! Sammy och Evelyn sjöng också, men bara Sammy kom med på bilden. 

 Choklad med lite mer choklad!!
 Hafa och Emma när vi skulle äta. Tyvärr hade jag inget kort där Aya var med också, det finns dock fler bilder på deras kameror :)
 Mitt linne och presentkort! :D
Mina födelsedagskort! Ett från farmor och farfar, och ett hemmagjort från Bea! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar