torsdag 27 september 2012

Träning

Jaha, jag har då börjat komma igång lite med min träning.. :) Jobbigt när man inte tränat ordentligt sedan i typ  Maj!! :P Men har gått på några pass och har ett privat pass bokat nästa vecka för att komma igång ordentligt! :)

Dock så är de ju inte lika kul att mitt knä börjat göra ont igen.. *suck* jaja, just nu är det väl bara att stå ut. Va och köpte mig ett stöd för knät idag, otroligt skönt! :) Imorrn är det en ny dag och jag ska ut och springa lite i kvarteret mellan tvätten, och på kvällen blir det pizza med Emma, Aya och Hafa!! :D




Sen så börjar de faktiskt bli lite höst här också!! (även om jag tog bilden i linne o shorts! :P )

3 kommentarer:

  1. Höst?? Du skulle se hur det ser ut här! ;) Har haft lust att fota här och så, men det regnar för mycket för det.. :o

    SvaraRadera
  2. Sitter och visar mamma vad du har för dig. Nyss ätit en massa god lax. Resten av gänget är på snapphanenatta, själv e jag lite krasslig. Fick ditt brev. Jättekul!! Tack! Jag har koll på dig här på bloggen. Skulle du ha vägarna förbi missionskyrkan den 13 oktober är det kakfrossa och världens barn gala ; ) Kram Sara och Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi va kul! :D Ja, kom på att jag glömde skriva min adress om det är så att du skulle vilja skriva tillbaka :P haha får ta de via mail ;)

      tråkigt att du är dåligt, hoppas det blir bättre snart! :D kram

      Radera