måndag 10 september 2012

3 veckor :)

Idag är det exakt 3v sedan jag lämnade Sverige. Mycket är fortfarande nytt, men jag börjar ändå komma in i en vardag under veckorna. Pluggar ganska mycket körkortsteori just nu, men har inga direkta problem med att köra här. Är faktiskt inte ens nervös direkt av att köra inne i San Francisco längre, även om jag är lite nervös inför onsdag då jag ska köra dit själv för första gången. :) Men det går nog bra!

Idag har varit en "helt vanlig dag". Kört bil, pluggat, läst och sedan småstädat lite på mitt rum. :) Tror inte att det händer så mycket i veckan.

Längtar till fredag dock, födelsedag!! :D wiho!! :D Ett år närmare döden, så trevligt! Ska se om vi kan hitta ett ställe där vi kanske kan gå ut lite, där även 19åringar får komma in! Dumma 21års gräns!

Tja.. kort inlägg idag och bara en bild. Tänkte på Avatar när jag såg den i trädgården.. ^^


1 kommentar:

  1. Haha ja jag tänkte också på Avatar när jag såg bilden! :)

    SvaraRadera