måndag 3 september 2012

San Francisco!

Idag har jag varit i San Francisco! :D Även om jag trodde jag skulle dö av värmeslag på vägen dit när jag åkte Bart (typ pendeltåg). Jisses va fullproppat de va... dumma baseballmatch! Men det gick bra ändå!

Väl inne skulle jag lokalisera Rafaela och två andra tjejer. Det gick mindre bra..(tog 2½timme). Varav kön till San Francisco's världsberömda "Cable Car" (linbana, enligt google translate..)  tog 1½ timme för att något gick sönder mitt i allt! Men jag fick åka iaf, och det var trevligt! Han som körde var ganska rolig och skämtade en massa med folk som skulle komma på! :)

Sedan blev det lite shopping och fotografering nere vid hamnen :) Tyvärr så kom dimman precis in över bergen och vattnet, så man ser inte Alcatraz!! Dumma dimma, och desamma gällde vid Golden Gate Bridge.. ingen bro där inte..

Men jag är övertygad om att jag ska få en bra bild på båda ställena innan jag åker hem!! :P Imorrn blir det till att jobba igen och sen ska jag börja lära mig vägen till Sammy's skola inne i SF... DET kan bli intressant... :P









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar