onsdag 3 oktober 2012

Promenad

Igår höll jag på att dö av värmeslag och idag nästan fryser jag ihjäl... Varför kan det inte bara vara LAGOM varmt?! :P Men iaf.. inget överdrivet intressant har väl hänt. Hade en ganska fin utsikt upp i ett träd när jag väntade på Sammy igår. Var lite rädd över att få en kotte i huvudet dock, de va stora!! :P

På kvällen var jag inne i SF och besökte The Temple Of Poi!! :D Jag ska nog gå på lite lektioner där och lära mig mer! Kommer nog bli sjukt roligt att få börja lite med mina poi igen!! :D (tyvärr inga kort där ifrån)

Idag gick jag en promenad tillsammans med Hannah, en amerikansk tjej som jobbar som nanny. Tyvärr så är hon bara kvar i det här området i typ 3v till! Inte helt okej!! :P Men vi gick iaf runt Lake Merrit, och det var jättetrevligt! :D Får se om vi kanske träffas något i helgen!  Och för övrigt så har mitt ben somnat!! :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar