fredag 19 oktober 2012

Förkyld som fan!

Inte roligt de två senaste dagarna! Blivit duderförkyld, och igår kväll(torsdag) somnade jag kl 20... KLOCKAN 20!!! Inte helt okej!! Idag har det varit en väldigt lugn dag, jobbade 2h på morgonen och tvättade, sedan va jag klar för idag. Extremt skönt och jag har typ bara legat i sängen! :P

Sedan idag har de fixat till bänkarna i köket, vilket har gjort att hela köket varit off limits! :P Detta bidrog till att jag kl 15 insåg att jag inte ätit sedan frukost och att jag helt klart behövde ta mig en promenad! Så, sagt och gjort och jag hamnade på Claremont Diner. Ganska mysigt ställe och maten va okej, men inte direkt något att hurra för..

Nu ikväll sitter jag hemma och kollar på The Walking Dead (kommer såååå drömma om Zombies igen) och Ugly Betty (försöker förhindra zombie-drömmarna!)... :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar