söndag 28 oktober 2012

En trevlig helg

Nu har det varit helg igen och jag har hittat på en massa saker :)

I fredags så var vi i en park och såg på Ghostbusters  :) Det var ganska kul :P Spännande ^^ Efter det gick vi och åt pizza och sen vidare och såg på Rocky Horror Picture Show :) Det var den mest udda upplevelsen jag varit med om i hela mitt liv tror jag!! :P haha Alla var uppklädda efter karaktärer (OH MY GOD!!!) och sen skrek alla under hela showen.. Det är svårt att förklara.. men se filmen och ni fattar.. OH MY GOD!! xD haha

I lördags så blev det slappande under dagen och en fest  i San Francisco på kvällen. :) Det va rikigt kul, även om vi knapp höll på att komma hem efteråt. :P Väntade i 1½ timme på bussen (3 fulla körde förbi men stannade inte) och sen så bestämde vi oss för att ta en taxi hem!!

Sen fick jag en jättefin påse/väska av Aya!! :D Hennes mamma hade gjort den! :D






2 kommentarer:

  1. Fasen va kul att se Ricky horror på bio, hade så velat va med och hade definitivt klätt ut mig! Kramar Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jag är inte det minsta förvånad faktiskt! :P haha jo, jag hade säkert klätt ut mig också om jag hade haft någon aning om vad det faktiskt var som jag skulle gå på!! xD hahaha

      Radera