måndag 27 augusti 2012

skogen och shopping

Idag var jag iväg och gick lite i skogen (typ) på förmiddagen. Det var ganska roligt. Väldigt vacker utsikt, även om min kamera inte är tillräckligt bra för att kunna fånga den... Dåligt av den. Sedan gick jag och Bea på en liten shoppingrunda. Stackars tös, allt hon ville var att få återgå till sin Harry Potter-bok. Jag vet hur det känns, så jag skyndade mig! :P

 Vädligt höga, kala träd. Den här sortens träd är ganska vanlig här omkring, och jag såg även palmer idag (även om jag inte tog  kort på dem)..
 Brant  var det där jag gick också... Men det gick bra! Många pauser bara, speciellt de bitarna som jag gick helt i solen. Sjukt varmt!
 Hittade en... hångelsoffa (???)... mitt ute i ingenstans på kullen..
 Men utsikten där ifrån var fin iaf


 Här är ett kort som jag tog när jag bestämde mig för att det fick räcka för idag. Backen i sig är väl inte så intressant, det intressanta var att när jag stod och tittade på den så kunde jag inte riktigt fatta hur brant den var.. det blev någon form av synvilla av det hela. sjukt mysko!
 Utsikten över San Francisco. Tyvärr är min kamera inte så bra, så det ser bara ut som dimma längst bort. Jag såg mer i verkligheten!
 Samma på den här bilden! Jag såg Golden Gate Bridge och Alcatraz utan problem där jag stod..
Sen när jag gick ner igen, hittade jag de här fina lapparna! xD Varning för skallerormar och pumor! okeeej... jag kommer aldrig gå av vägen som finns där! :P

1 kommentar:

  1. Bara att plocka fram scoutkunskaperna här verka det som ju;) natur och vilda djur hejja hejja!!
    Kram Sara

    SvaraRadera