lördag 25 augusti 2012

Promenad

Idag har jag varit hemma/är jag hemma lite ensam i huset. Det innebar lite egen tid, och vad gör man bäst med den? Jo, man går till bokaffären!! :D och när man kommer dit, så inser man att det är en Fantasy och SiFi bokhandel!! :D

Det var mysigt att ta en promenad själv och bara lulla runt. Efter bokaffären gick jag två affärer bort och hamnade i serietidningsaffären! :D Så sjukt coolt, böcker och tidningar överallt! Slutade med 3 böcker och en tidning (Tack farmor och farfar för födelsedagspengarna!).

Sedan gick jag runt lite, och hamnade på Peets Coffee-shop. Köpte en is-latte... vet inte varför, för jag gillar inte kaffe! Eller? Redan gått och blivit amerikan kanske? :P

Och här kommer de dagliga bilderna! :D

 En liten "stig" som går mellan gatorna. Väldigt mysigt att gå där
 Bokaffären som ligger  5-10 minuter bort.
Böcker överallt!
 Jag gick runt i chock hela tiden som jag var där. Helt fantastiskt!


 Sen gick jag över till serietidningsaffären!
 En bild på taket! Fanns massor med coola bilder där!

Tidningar överallt också!

 Sen köpte jag mig en SMALL is-latte.. allt är så sjukt stort här! Har redan gjort det till en vana att alltid beställa Small av allt!
 Två av böckerna som jag köpte. Vet inget om dem, men hoppas att de är bra.
Serietidningen "Masters of the Nonsenseverse" och boken "World War Z" som jag hört mycket bra om tidigare.

3 kommentarer: