fredag 31 augusti 2012

Shopping! :D

Idag var en "vanlig" dag på "jobbet"... vet inte riktigt, känns inte riktigt som ett jobb :P Men jag börjar bli ganska bra på att köra bil här dock. Nu blir nästa mål att lära mig köra i San Francisco, så jag kan hämta Sammy från skolan också!

På min lediga tid gick jag en promenad och kollade i en massa affärer. Det är så sjukt avslappnande! :D blev att jag handlade ett par skor på rean. Sedan hittade jag en massa annat gulligt, som jag säkert aldrig kommer att köpa då jag inte vet vad jag ska ha det till! :P Hittade en affär med maaaassor av skrivböcker, de va så fina! Men det är ju inte direkt mening att köpa dem... kommer inte skriva i dem ändå! ( de är för fina! :P )

 Massa skrivböcker, askar, ljus och gulliga magneter. Älskar "böckerna" som egentligen är askar! (övre vänstra hörnet)

 Någon som vill gifta sig? ;) haha Handgjorda!
Och jag vet att de ser lite blåa ut, men de är egentligen knall-lila! Tror min kamera börjar bli färgblind... :P

Ska se om jag kan få tag på lite frön och skicka hem till lilla mamsen! (Om det nu är tillåtet, är förbjudet att skicka ut vissa saker utanför USA) De är otroligt fina! :D
och till sist min fina sko :P va på rea, så ca 140kr ^^

1 kommentar: