lördag 25 augusti 2012

Min första dag i San Francisco

(fredag)
Idag var jag och Bea iväg och åt frukost på Peet's Coffee, dock blev det inga bra bilder där ifrån. Får se om jag kan få några bra bilder idag istället. Vi åt lunch nere i stan och sen hämtade vi Sammy från skolan. Något jag konstaterade igår är att det är ganska läskigt att åka bil här, även om alla oftast är jätteförsiktiga..

På kvällen så gav jag familjen sina presenter, och de gillade dem verkligen. Det va skönt, jag var verkligen nervös över att de inte skulle gilla dem.

Nu kommer lite mer bilder, och imorgon (lördag) ska jag gå till en bokaffär i närheten, och även en "comic book store" ^^ wwiiee :D

Åker in till San Francisco
 ser stan :)
 Hööööga byggnader
 Lite fler höga byggnader 
 Åker upp för backarna...
 ... och åker ner för backarna..
.. och fick även se en av de berömna vagnarna man kan åka med! ^^
Sen kom en riiiktigt brant backe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar