lördag 25 augusti 2012

Dag 4 - Resa till San Francisco

(Det här var i torsdags)

Den här dagen bestod till 99% av nervositet! Först att flyga själva inom USA, och sen att faktiskt få träffa min familj för första gången!


 Vääääldigt långt rullband som man kunde åka på istället för att gå!
 Så här såg det ut större delen av vägen när molnen väl hade försvunnit. Berg och totalt öde!
 Så när vi såg det här, så insåg vi att vi nog snart var framme, och det visade sig att det var 30min kvar av flygturen.
 Sedan kom det ironiskt nog lite fler berg...
 ... och till slut kom San Francisco!
 Dimman rullade in över bergen
 Fin skyllt som satt på min dörr när jag kom fram! Beatrice som har gjort den. Extremt duktig på att teckna!
 Här är mitt rum. Kingsize-bed och eget badrum.
Och en stor garderob, TV och video/DVD. Kunde inte fått ett bättre rum! :D

2 kommentarer:

  1. Hej Elina!!Hur lång tid tog det att flyga från New York till din familj??
    Kram Ida med Fam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej. Det tog 6h från New York till San Francisco :)

      Radera