onsdag 29 augusti 2012

Ny bil och annan skola

Idag körde jag Bea till skolan igen, även denna gången med Evelyn i. Men däremot ska jag åka och hämta Bea själv från skolan dag. Det kommer nog att gå bra! :) Jag får däremot köra minivanen idag, då Evelyn inte vill ha den inne i backarna i San Francisco.

Ganska kul att köra den, men bilen heter offeciellt "Fatty" för att den är så stor och bred. :P haha

Sov lite när jag kom hem efter första omgången, håller på att få en förkylning tror jag. Får hoppas att den håller sig borta! Har ätit lite mellis nyss också. Det är definitivt något som är fantastiskt med det här huset, det finns ALLTID frukt, bär, torkad frukt eller annat nyttigt snack hemma! Så det är enkelt att äta nyttigt iaf!
Min lilla skål med jordgubbar och vattenmelon! :D

Vad jag vet nu, så händer det inget speciellt idag. Så får se om jag kanske uppdaterar detta sen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar