onsdag 2 januari 2013

Hemma o nyår

Kom hem från Texas den 28e och har väl egentligen bara slappat sedan dess :) Fick mina sista bilder från Veronica också, men vet inte om det är så passande att lägga upp på bloggen (och orkar inte leta igenom alla finstilta regler) då vi håller i vapen på bilderna (gamla revolvrar) ^^ Det va kul iaf! :D

På nyår va jag med Maike och Natalia inne i San Francisco. Det var väldigt fina nyårsraketer och vi lyckades få en mycket bra plats för att se dem :) 

 5 flaggor utanför San Francisco International hostel, där vi sov. Och en av dem var den svenska! (dock inte tack vare den svenske Johan som jobbade i entrén.. Fick nästan ett skrattanfall när vi kom in och jag konstaterade att det var svensk musik i lobbyn) hehe :D  

 Maike och Natalia som jag var där med.

 På väg tillbaka gick allt folk där det fick plats = mitt på vägen. Alla bilar blev totalt omringade och kunde bara stå och vänta på att folkhavet skulle tunnas ut.
En fin skylt som jag hittade där vi åt vår frukost. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar