torsdag 3 januari 2013

Mina julklappar

Ja, då jag är lite långt bort just nu så har det blivit en liten annorlunda jul. Jag fick ett litet paket från mamma.


Vilket var mycket uppskattat av både mig och Veronica! :D

Sedan fick jag lite paket av Veronica och Mike när jag va hos dem! :D Vilket kom som en mycket trevlig överraskning! Choklad, spelet Settlers of Catan, en dekorerad julstrumpa med godis i och ett par jättegosiga strumpor! :D 

 

Utav farmor & farfar och utav pappa & Anné så fick jag pengar som jag har köpt (i nuläget) 3 saker för.

En handväska från "Vilda Western" i Texas, ett smyckesställ där jag kan hänga upp mina smycken (så jag faktiskt kommer ihåg att använda dem) och ett par nya skor! Vill för övrigt bara påpeka att det var förvånansvärt svårt att hitta ett smyckesställ som var designat för att kunna ha både armband, halsband och öronhängen!! :P

 
 

Nu hoppas jag inte att jag glömt något (vilket egentligen inte skulle förvåna mig med mitt minne).. och så vill jag självklart tacka för mina underbara julklappar!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar