onsdag 16 januari 2013

vanlig normal vecka

Jag måste verkligen lära mig att uppdatera även när det inte händer något speciellt...

Gör inte överdrivet mycket på dagarna. Läser och försöker återhämta mig efter min förkylning. Inte sjuk längre, men känner av det så fort jag anstränger mig.. jäkla astma! men men, sånt är livet. Har läst ut hela Percy Jackson-serien nu på 5 böcker. Mycket bra, även om det är "barnböcker" (tidig tonår).

Va iväg med Rafa, Natalia och Sevil på The cheesecake Factory i helgen... Omnomnom!! :D inte bra för vikten det stället.. men jag har inte varit där sedan andra veckan jag kom hit.. och var 4e månad tycker jag att det är okej! ;) haha

Julklapparna som jag skickade är nu i Sverige iaf och mamma, bella och kriss har öppnat sina. Nu ska resten bara få sig en resa till de småländska skogarna också! :P

Tror inte att det händer något intressant i veckan eller helgen.. men det återstår ju att se! :)



Min Oreo-cheesecake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar