söndag 27 januari 2013

Söndag igen

Söndag kväll, sitter i sängen och väntar på att middagen ska bli klar. Har varit en lugn helg, även om vi har hittat på saker. :)

I fredags så åt jag Brasiliansk mat med Rafa. Det var väldigt trevligt :) vi var lite duktiga dock, och åt sallad. :) Dock så drack vi läsk till :P haha Men vi(jag) testade även några små aptitretare (jag menar, Rafa hade ju självklart redan ätit en miljon sådana hemma i Brasilien.. :P ) Det va kul att faktiskt äta lite klassisk Brasiliansk mat.

Igår var vi och hade lite picknick på universitetets campus, men det var inte alls lika varmt som i fredags, så vi var bara där i nån timme. Men senare på kvällen blev det pizza och bio, Hansel & Gretel: Witch hunters. Min kommentar från fb: 
Parkour wraith witches, who gets killed in a Zombie-splashing manner... and yeah.. Go Team Edward!! xD hahaha Very entertaining ;)

Idag har jag varit och tränat lite Ju Jutsu... OMG! Har lite svårt att röra mig nu! xD haha









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar