torsdag 25 juli 2013

Helg i Los Angeles, söndag

På söndagen så lekte vi riktiga turister och såg en massa turistiga saker! Först ut på morgonen var Hollywood-skylten!



Och efter det så bar det av till Beverly Hills. Där vi först tog lite kort med skylten, och sedan gick en sväng på  Rodeo Drive. Jisses va äckligt dyrt märkessaker är.. har ALDRIG förstått mig på det, och kommer nog aldrig göra det häller.. :P




Sedan åkte vi tillbaka till Hollywood blvd och åt lunch på ett Disney-ställe. Och sedan gick jag och Aya och kollade på en massa stjärnor och händer... och sedan åkte jag hem! :P

The Chinese Theatre

Mysigt ställe som vi åt lunch på :) 

Michael Jackson, och även hans barns handavtryck.

Taylor (Jacob), Kristen (Bella) och Robert (Edward) från Twilight.

Emma (Hermione), Daniel (Harry) och Rupert (Ron) från Harry Potter.


Shrek utanför Madame Tussauds.


Och så självklart hittade jag ju min egen tjärna där!! :D haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar