söndag 31 mars 2013

Påsk

Ja, det blev ju inte så mycket "normalt" påskfirande för mig i år :) men det är ju inte hela världen :) Igår var jag jätteseg! Vaknade 8.45, men låg kvar i sängen till 10! Sååå skönt! :D Sedan slappade jag lite hemma innan jag bestämde mig för att åka till IKEA och äta lunch. Sedan blev det även lite fika där, då jag upptäckte att de faktiskt hade påskmust!! :D Inte världens godaste, men det mesta funkar när man verkligen vill ha det! ;) haha

Sedan köpte jag mig en ny jacka :) Och på kvällen så blev det middag med Robyn, Keeta och Tyna! Sjukt roligt! Dock så har jag tyvärr inga bilder där ifrån :/ glömde totalt bort att ta..

Idag åt jag brunch med Aya och Bruna. Väldigt trevligt, trots att det tyvärr började regna (ja, vi satt utomhus)... Blev dock inga kort där häller. Så ni får helt enkelt lita på att jag säger sanningen! Nu är kl 16 här, jag sitter hemma och bara slappar. Uppdaterar bloggen, läser, skriver lite, äter min gigantiska chokladkanin och väntar på att det ska bli kväll så jag kan se säsongsfinalen av The Walking Dead!! :D

Lunch


Påskmust och kanelbulle ute i solen! :)

Försökte få en bild på jackan, gick väl sådär...

Min goa kanin som jag äter idag ^^

2 kommentarer:

  1. Kanelbulle med glasyr på? :s

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet!! :P Men amerikanarna är lite konstiga, och de hade bara med glasyr! :P

      Radera