onsdag 20 mars 2013

länge sedan...

ojdå.. nu är det 16 dagar sedan jag uppdaterade sist.. Och som många redan vet, så har min frånvaro mycket berott på att hela förra veckan (11-16 mars) så bestod mitt liv av smärtlindring, jobba och sova! Opererade ut en vidsomstand förra måndagen, och har därefter varit halvt död.. Sedan åkte jag på världens envisaste, röda, kliande, hettande utslag! Kinder, bröstkorgen, axlar och armar var helt täckta... behöver jag ens säga att min sömn inte varit så bra? Men nu har jag varit hos läkare och mår mycket bättre igen!! :D

Så, i söndags var det St. Patrick's Day! :D I lördags var vi inne i SF och kollade på en parad! Och seda försökte vi hitta grön öl.. det gick desvärre inte så bra. Men Guinness var det inte svårt att hitta iaf! :P Dock så höll jag mig till Cola, dels för att jag inte gillar öl och dels för att jag fortfarande tog ganska mycket smärtlindrande.

Kommande söndag bär det äntligen av till Alcatraz! Det ska bli kul! :D

Så här fint va mitt armveck efter att ha blivit nersövd.. :( inte roligt, det var betydligt blåare än vad det ser ut att vara på bilden...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar