söndag 7 april 2013

San Francisco City Hike

Idag har jag varit på en stads rundtur's hike i San Francisco! :) Är för trött för att skriva, så det blir bara en massa bilder med bildtexter istället!!

En fontän.. eller nåt.. kul att gå på plattorna, det kändes som att de skulle flyta iväg! ^^

Gruppen som jag gick med! Jättetrevliga!!

Coit tower


Bay bridge

Lombard Street

ehm... ett skepp i hamnen

Choklaaaaad!!!

Drack världens godaste varm choklad med grädde! dock glömde jag bild på det...

tralla lalla lalla

Golden Gate Bridge

Vila vid stranden. Vår guide Ankur i grå tröja.

Jag och en av tjejerna (jag veeet, jag är värdelös på att minnas namn!!)

Surdegsbröd!! Sköldpadda, krokodil och krabba! (och massa små sköldpaddor)

Stoooor krokodil!

Vi fick var sin sköldpadda!! :D Sååååå söta!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar