måndag 29 april 2013

Min helg

I fredags hände absolut ingenting och jag spenderade bara kvällen med att ta det lugnt, kolla på The Big Bang Theory och bara slappa!

I lördags jobbade jag lite på förmiddagen och sedan bar det av till campus för att spela Ingress en liiiiten stund (hann bara vara med i ca 40min pga tidsflyttningar på div. event!) Men det var jätteroligt att träffa en massa folk i verkligheten! :D

På kvällen åkte jag, Aya och Bruna in till SF för att kolla på 2013 Union Square Fire Dancing Expo! :D Såååå coolt!! Showen var i ca 2h och vi hann bli lika kalla som isglassar under den tiden! Tyvärr blev det inte så många bra bilder pga div. omständigheter :/ men det finns MASSOR på fb för de som har det ;) haha

I söndags åkte jag, Aya och Ronja ut till Treasure Island för en Flea Market (loppmarknad, typ...). Här var det även väldigt många som sålde sina handgjorda saker och gjorde lite reklam för sitt företag! Jag laddade ner en app, och fick gratis choklad! ^^ Awesome! :D haha Köpte mig även ett gulligt halsband! ^^


















1 kommentar: