söndag 21 april 2013

Bio och Cherry Blossom

Den här helgen har det hänt lite småsaker :) I fredags gick jag på bio med Ronja och en av hennes kompisar. Vi kollade på Oblivion, väldigt bra! ^^ Helt klart min typ av film, även om jag spenderade ganska mycket tid på att fundera på hur de hade programmerat robotarna som skyddade de olika ställena.. :D

Sedan konstaterade jag att de iaf vet lite hur man göra med stor reklam.. en sån här har jag aldrig sett hemma i Växjö! xD haha


I lördags jobbade jag lite, och sen på kvällen var det en "hej då-middag" för Bojana. Hon flyttar till Seattle nu, då hon har gift sig! :D Roligt för henne! :)

Idag var jag, Aya och Ronja inne i SF och kollade på the Cherry Blossom Parade ^^ Det var roligt :) Den avslutades i Japan-town i SF och jisses va folk det var där!!












En fin bild jag köpte :)

2 kommentarer:

  1. Gah! Fuskigt! xD Jag vill oxå gå på sådana parader! xD Du får göra alldeles för mycket skojiga saker ;D haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha gissade på att du skulle tycka det! ;) tänkte mycket på både dig, Katja och Marika igår ^^

      Radera