torsdag 27 december 2012

Klättring

Igår så hände de mycke! :D På dagen va vi iväg och kollade i massa affärer och försökte hitta något roligt, det gick inte överdrivet bra! :P haha På eftermiddagen/kvällen åkte vi iväg och klättrade! Det va jättekul! Dock så har jag lite svårt att röra mig idag! xD haha Men jag va jätteduktig faktiskt! :D Klättrade till toppen 3 gånger! Och fy farao va läskigt de va att släppa när man va högst upp! :D Skulle lagt upp en film som Veronica filmade när jag lyckades komma ända upp, dock så vill inte internet det... *suck*

Efter klättringen åkte vi och åt pizza.. jag tror att servitrisen kommer behöva gå i terapi efter den kvällen! :P







4 kommentarer:

  1. Varför måste hon i terapi?:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att människorna jag va med har ääääännu lägre humor än mig :P haha men det va lugnt, hon va nog den coolaste sservitrisen jag haft :) jätterolig humor :)

      Radera
    2. Okey..xD Jag som trodde att ni hade varit otroligt odrägliga så att hon var tvungen att gå i terapi för det..:P

      Radera
    3. hehe nejdå :P de skulle jag aldrig vara, om inte det va en riktig surpuppa till servitris förståss :P

      Radera