måndag 3 juni 2013

Ute och gått...

Den här helgen har bestått mycket av att gå! Men vi börjar väl från början... I fredags jobbade jag sent. Tog med mig Bea och Sammy och åt på kinarestaurang :) tevligt trevligt! Sedan kollade jag och Bea på Harry Potter 6 och 7.1.

I lördags var det lite jobb som vanligt, och efter det så packade jag ihop mig och gav mig iväg för att hämta Ronja för att fortsätta mot stranden! MEN, det visade sig att det var liiiiite fler folk som hade tänkt som oss, och det blev kö så fort vi kom av motorvägen... vilket är ca 4-5km från stranden! Så vi skrotade den idén och gick och kollade i gulliga affärer i Sausalito istället! :) Det finns mycket fint där! ^^ Vi åt lite vattenmelon och kollade på utsikten.

Angel Island

San Francisco

Nån snubbe som staplade stenar...

Igår drog Ronja med mig till Oakland Museum of California. tja.. finns inte så mycket att säga. Vi gick en massa och kollade på konst, historiska föremål och uppstoppade djur. Sedan tog vi Bart till Rockridge och gick till North Berkeley Bart, en promenad som tog oss 1½ timme. (vi hade bilarna parkerade vid NBB). Sedan avslutade vi dagen med att äta lite maaaat! ^^




Oakland Museum of CA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar