måndag 17 juni 2013

Las Vegas

Jaha... Las Vegas var VARMT.. det är min absolut första tanke när jag tänker på min resa dit! Flög dit, tog en buss till hotellet, checkade in och gick till mitt rum för att byta om till bikinin och attackera poolen! :D Så otroligt skönt att få hoppa ner i vattnet efter resan dit. Det intressanta var dock att det var så varmt, att efter 5 min på land (i skuggan!!) så var jag helt torr!

På kvällen gick jag en promenad på "the strip". Vet inte vad det skulle kallas på svenska. Och fastän solen hade gått ner, så var det fortfarade 40C ute! Trodde jag skulle dö efter ett tag!! xD haha Men vattenshowen utanför Bellagio var ganska häftig att se :)

 På söndagen var jag vid Grand Canyon, och på måndagen åkte jag till Texas och Veronica! :D

På flygplatsen

Hotellet Excalibur 

Tropicana, där jag bodde

Hotellet New York, New York


m&m's world





Bellagio






Taket i en del av Bellagio

En kvinna gjord helt i choklad! också inne på Bellagio



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar