onsdag 21 november 2012

Liten uppdatering

Det har inte hänt så överdrivet roliga (eller nya spännande) saker den senaste tiden.. Jag minns inte om jag skrivit att jag börjat skolan? Går iaf en kurs i DreamWeawer :) Det är ganska kul. Måste man plugga kan man ju åtminstånne göra något roligt :P

Jag har även varit på bio och sett sista delen av Twilight, Breaking Dawn (part 2). Kan väl inte påstå att jag tycker att den var överdrivet bra, speciellt inte början. Det är något som är fel när en hel biosalong börjar skratta när det ska vara ett första möte mellan ett barn och hennes mor och allt ska vara så jättekänslosamt och fint.. :P slutet va ganska bra dock.. men kommer nog dröja innan jag får känslan av att jag vill se den filmen igen, om jag nu någonsin får det..

Sedan har jag lärt Rafa att cykla... igen! :P haha det var jätteroligt! :D  Det var så länge sedan hon cyklade (10-13år!! att hon glömt bort hur man gjorde typ!



Idag var jag och Sammy på bio igen! Han älskar verkligen bio och jag ler och är glad över att det är jag som får gå med honom! ^^ Älskar barnfilmer! :D Idag var vi på premiären av den filmen Rise of the Guardians! Den va faktiskt riktigt bra! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar