måndag 12 november 2012

Bio :)

Det här var en lugn helg. I fredags åt jag pizza och träffade Emma, Maike och Natalia. Och i lördags var jag och Maike på bio och såg Skyfall. Den va ganska bra faktiskt, även om jag störde mig på lite småsaker.. :)

Det roliga med den här bion dock, var att man kunde beställa mat och sitta och äta under filmen! :) I salongen fanns det bord framför nästan varje stol, och personalen började komma in med maten straxt innan filmen började. :D Dock så var första visningen slutsåld, så vi gick och åt mat innan nästa visning.. så när vi väl såg filmen blev det "bara" en brownie och ett glas vitt vin ^^

4 kommentarer:

  1. Fan va fint då. XD
    vitt vin o allt :P

    SvaraRadera
  2. Into the wild är ju gammal :) den är riktigt bra!
    ojoj sånna biografer skulle vi haft här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jo, det va inte den som gick.. de där va bara en bild jag hittade på nätet :P Vi såg som sagt Skyfall ^^

      Radera