söndag 5 maj 2013

Fredag och Lördag

I fredags blev det bio tillsammans med Bruna! :D Iron Man 3! Vi fick tipset "var där minst 1h innan filmen börjar", då det var första dagen den visades och alla shower var slutsålda.. Vi körde på taktiken "vara där överdrivet tidigt" (1.5h tidiga) och hamnade på en 8e plats i kön! Så, den lila pricken är början på kön, de röda sträcken var ett försök av mig att visa hur kön gick och den blå pilen är där vi stod.. och ja, kön va lång! Och detta kortet är taget ca 45min innan filmen skulle starta.


På lördagen gjorde jag inte så mycket. Jobbade och åt pizza tillsammans med Ronja. Vi testade ett nytt ställe, Build. Som helt enkelt gick ut på att man "byggde" sin egen pizza. Valde en botten och valde sedan vad man ville ha på den. (dock glömde jag självklart kameran för när de faktiskt gjorde pizzan...)


Min pizza med "pesto-botten", kyckling och svamp.

Ronja med sin pizza.. minns inte vad hon valde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar