söndag 17 februari 2013

Liten promenad

Idag var jag ute på en promenad, eller hike.. beror lite på hur man ser det. :) Mycket uppför var det, och mina ben är lite trötta just nu.. :)

Toppen där uppe skulle jag till.

Början på "the fire trail"

Dit upp skulle jag...

Halvvägs uppe ungefär.

Ganska brant uppåt, även om det inte är någonting jämfört med det som kommer...

Nu börjar det bli lite brant..

Dit upp SKA jag!

Håller kameran rakt fram för att försöka visa hur brant det är, vet inte hur bra jag lyckades dock. 

Halvvägs uppe för den backen...

Woho! Uppe!! :D

Så nu fortsätter vi lite till...!!!


Ser ni den lilla vägen där framme som jag kommer gå på sen..? :)



Hittade även en jätte-stenkringla på en av topparna...

Dit upp blev det sedan



Var ganska långt borta från staden när jag väl vände...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar